وصیت نامه شهید مفقودالاثر....

تعداد بازديد :  
تاريخ : دو شنبه 5 شهريور 1392

 در بین این راه عده ای بر اثر کمی توشه از راه منحرف می شوند و می مانند و عده ای نیز همچنان ثابت قدم و استوار می روند. بسیاری از دوستان من نیز در این قافله اند و من هم از خدای خود می خواهم که مرا از آنها جدا نسازد و من را نیز همچون آنان به شهادت برساند. آنچه که می خواهم وصیت کنم این است که وصیت نامه های تمام شهداء را اجرا کنید که این وصیت من است و آنچه که آنها گفتند و نوشتند من نیز می گویم. لذا به خاطر اینکه خود را یک حقیری بیش نمی بینم لذا خود را در آن حد نمی بینم که به ملتی چون ملت ایران توصیه ای کنم.

فقط برای تذکر می گویم که ای ملت امام را تنها نگذارید و بر علیه دشمنان امام و اسلام بجنگید که یا پیروز می شوید و یا شهید که در هر که در هر دو حالت پیروزی با شماست و من به جبهه رفتم که ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان را پاسخ دهم و امیدوارم که خداوند در این راه من را به سوی خود ببرد. حال اگر لیاقت شهادت را داشتم خداوند این لطف را به من عطا کرد که در جوار شهدای دیگر باشم از پدر و مادر و خواهرانم تقاضا دارم و ملتمسانه می خواهم که اگر خداوند لطف نمود و این هدیه ناقابل و این بنده گناهکار را از خانواده شما پذیرفت در سوگم گریه مکنید. زیرا من یک امانتی بودم نزد شما که به صاحب اصلی خود بازگشته ام و صبر پیشه کنید و در عزای من بیاد مولایمان امام حسین (ع) باشید. که مصیبتی بالاتر از مصیبت آن حضرت نبوده و نخواهد بود. باز هم از پدر و مادرم می خواهم که مرا ببخشید و حلالم کنند. در این دنیا نتوانستم برای شما کاری بکنم امیدوارم که با لطف خدا و به اذن و اجازه او در آن دنیا در کنار هم باشیم. مجدداً از خواهرانم تقاضا دارم که در دوری من فقط صبر کنند و بدانند که این است تقاضای من از آنان. ان شاء الله که محبت و دوستی خود را با عمل نمودن به آنچه گفتم محقق خواهید ساخت و باز از پدر و مادرم می خواهم که برادرانم را نیز ادامه دهنده راه شهدا تربیت کنند تا که بتوانند آنها نیز سهم خود را ادا کنند. از کلیه اقوام و آشنایان و دوستان برایم حلالیت بطلبید و بگوپید حلالم کنند.
به امید پیروزی لشگر اسلام در تمام جبهه ها بر کفر جهانی
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
والسلام
فرزند و برادرتان مهدی کوه پیما

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شهید, مفقودالاثر, وصیتنامه, وصیت نامه, , , , , , ,

ارسال توسط tasnim
آخرين مطالب